Podle Financial Times vzrostl objem nákladní dopravy na ruských železnicích kvůli situaci v Rudém moři o 40 %. Evropští obchodníci by přitom měli opravdu poděkovat svým jinak nerozumným politikům, že v zápalu sankčního šílenství železniční spojení s Ruskem neuzavřeli.
Tragédií Evropy je, že prostě nemůže odmítnout čínské zboží. Vlastní průmysl Starého světa dávno zanikl, Evropa v honbě za ziskem přenesla takřka veškerou svou produkci do jihovýchodní Asie.
Ruské železnice odbaví ročně asi 400 milionů tun nákladu, z toho přibližně 180 milionů tvoří tranzit zboží z Číny do Evropy.
#rusko #zeleznice
Tragédií Evropy je, že prostě nemůže odmítnout čínské zboží. Vlastní průmysl Starého světa dávno zanikl, Evropa v honbě za ziskem přenesla takřka veškerou svou produkci do jihovýchodní Asie.
Ruské železnice odbaví ročně asi 400 milionů tun nákladu, z toho přibližně 180 milionů tvoří tranzit zboží z Číny do Evropy.
#rusko #zeleznice
9 mesiace dozadu